Uus kõnekeskus lihtsustab arsti vastuvõtule registreerimist Tallinna lastehaiglas

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Lastehaigla.
Tallinna Lastehaigla. Foto: Toomas Huik / Postimees

Äsja tööle hakanud Tallinna lastehaigla ja kesklinna lastepolikliiniku ühine kõnekeskus lihtsustab laste registreerimist arsti vastuvõtule.

Ühine kõnekeskus telefoninumbriga 697 7200 võimaldab lapsevanematel valida Mustamäel ja kesklinnas asuvate eriarstide vastuvõttude vahel.

«Uus süsteem on tunduvalt patsiendisõbralikum,» ütles abilinnapea, SA Tallinna Lastehaigla nõukogu juht Merike Martinson. «Nüüd on registraatoril aega pühenduda patsiendile, sest samaaegselt ei ole vaja tegeleda kohalolijate ja telefonil helistajatega,» selgitas ta.

Tallinna lastehaigla klienditeeninduse juhataja Mari Aua sõnul on nüüdsest kogu registratuuride telefoniteenindus kõnekeskuse töötajate kanda. «Teiseks uuenduseks on kaasaegne kõnehaldustarkvara, mis annab täpse ülevaate kõnejärjekordadest ning aitab patsientide paremaks teenindamiseks registratuuritöötajate arvu planeerida,» rääkis Aua. 

Korraga mahub ootejärjekorda üheksa inimest, kõned salvestatakse. «Kahjuks on arstiaegade hulk siiski piiratud ning uute numbrite saabudes kuu alguses on taas oodata pikemaid kõnejärjekordi. Palume patsientidel liinile pääsedes rahulikult oodata,» toonitas Aua.

Endiselt saavad vanemad arstiaega kinni panna ka lastehaigla ja kesklinna polikliiniku registratuuris.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles