Perearstitelefonis pettunud naine pani endale diagnoosi neti abil

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Noor naine on pahane perearsti nõuandetelefoni peale, kuna sealne nõustaja ei kuulanud helistaja muret ära, vaid rääkis ise pidevalt vahele ja nii ei jäänud naisel üle muud kui netist endale sobiv diagnoos leida.

22-aastane Dagmar pöördus perearsti nõuandetelefoni poole laupäeva õhtul, kui ta keha kattus sügeleva lööbega, kirjutab Õhtuleht. Naise sõnul üritas ta liinil vastanud naisele olukorda seletada, aga seal vastati talle, et tema aidata ei saa ja tuleb pöörduda perearsti poole. «Selgitasin siis, et perearst on Tartus, aga mina olen praegu Tallinnas – ehk saaks siit liinilt natuke nõu,» meenutas naine kõnet ja iseloomustas rääkija kõnepruuki kui üleolevat..

Lõppude lõpuks pani Dagmar endale ise interneti abil diagnoosi – nõgesetõbi, kuigi eelnevalt oli ta apteegist juba sügeliste rohu ära ostnud.

Haigekassa kommunikatsiooni peaspetsialist Kaili Kupits ütles, et Dagmari ja infoliini töötaja vahelise vestluse hindamiseks peaks naine Haigekassa poole pöörduma.

«Kuna tegemist on tervishoiuteenuste osutamist puudutava delikaatse informatsiooniga, pole meil õigust seda kolmandatele isikutele väljastada,» rääkis Kupits.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles