Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Uudised

:

Mida teha, kui und ei ole

Unetuse ravi eksperdid on üksmeelselt leidnud, et magamiskäitumise ning -hoiaku parandamine on tunduvalt kasulikum kui unetabletid.

Livescience vahendab California Ülikooli teadlase Daniel Kripke soovitusi ning nõkse, kuidas unetusest lahti saada:


- Ära võta unetablette.

- Ära mine voodisse enne, kui sa oled väsinud. Kui sul esineb magamisega probleeme, püüa voodisse minna hiljem ning üles ärgata veidi varem.

- Ärka igal hommikul samal ajal, isegi peale kehva unega ööd. Siis oled järgmisel õhtul magamamineku ajal unine.

- Kui sa ärkad keset ööd üles ning ei suuda enam magama jääda, tõuse voodist püsti ning mine sinna alles siis tagasi, kui sa jälle väsinud oled.

- Väldi voodis muretsemist, teleri vaatamist, õudusraamatute lugemist ning muude asjade tegemist peale magamise ning seksimise. Kui sa muretsed, vaatad telerit või loed raamatut, tee seda teises toas tooli peal istudes.

- Ära söö ega joo midagi kofeiini sisaldavat kuus tundi enne magama minekut.

- Väldi alkoholi. See on esiti küll rahustav, ent organismis lahtudes põhjustab siiski unetust.

- Veeda aega värskes õhus. Inimesed, kes puutuvad päevavalguse või ereda valgusega piisavalt kokku, magavad paremini.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:uniunetusinsomnia
Samal teemal
apteeker ANNAB NÕU
Sponsoreeritud artiklid
ALKOHOL EESTIS
ELUEA PIKENDAJAD
Igapäevane energiatoit
MÕISTUS VAJAB KA TRENNI
      ALKOHOL
      Viimased uudised
      KASULIK TEAVE
      Laste hammaste tervisAlkohol ja tervisUimastid ja nende mõjuNoorte vaimne tervisHIV
      Nõuanded Kõik
      Liikumine Kõik
      HaigusedKõik
      48h populaarsemad teemad
      POSTIMEES.eeKõik
      TarbijaKõik
      NaineKõik
      Top lood
      Top kommentaarid