Apteekrite töös juhtub iga päev, et inimesel on ilmselgelt ebamugav ja piinlik küsida järjekorras seisjate kuuldes ravimit mõne delikaatse ihuhäda jaoks.
Apteeker: ravimiost on paljudele piinlik
Eesti Apteekrite Liidu juhatuse liige Kai Kimmel ütleb, et on seda oma töös sageli kogenud - valuvaigisti ost ei ole probleem, aga on inimesi, kel on häbi küsida teiste kuuldes kas või küüneseeneravimit, kirjutab Õhtuleht.
Mõni aasta tagasi katsetas osa apteeke süsteemi, kus teenindaja juures on korraga vaid üks inimene ja teised ootavad mõne meetri kaugusel joone taga, kuid Kimmeli sõnul ei jäänud inimesed joone taha ootama ja astusid sellest lihtsalt üle.
Üks võimalus oleks pankadest tuttav elektroonilise järjekorrasüsteem, kuid selleks pole Kimmeli sõnul raha; mitmes Euroopa riigis kasuatakse tõkkepuud, mis ei nõua väga suuri kulutusi, kuid selle eelduseks on Kimmeli sõnul suur müügisaal.
Kimmeli sõnul tuleb ette, et kolmas või neljas inimene järjekorras hakkab kaasa rääkima ja seletama, mida ühe või teise terviseprobleemi korral kasutada, seetõttu oleks vaja lahendust: «Mina näen oma unistuste apteegis töötajat, kes istub eraldi ruumis ja võtab tasu eest vastu inimesi, kes tahavad sobiva ravimi kohta privaatselt nõu küsida.»