Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Video: kuidas tahvelarvuti kasutamine tervislikuks muuta?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje

Füsioterapeut Taavi Metsma selgitas Postimehe Tarbija24 videoloos seda, milliseid kehahoiu vigu teeme tahvelarvutite kasutamisel ning milliseid terviseprobleeme see meile põhjustab.

Metsma soovitusel on kõige lihtsam soovitus nutiseadmete kasutamise puhul see, et tuleks vältida pikalt ühte ja samasse asendisse jäämist. Lahenduseks võiks vahetada kätt. Istudes tuleks enda n-ö kössivajumist vältida sellega, et panna alaselja taha väiksem padi või kokkurullitud pleed, et selg oleks toetatud.

Kui nutiseade (näiteks tahvelarvuti) on kasutusel istuvas asendis kohas, kus pole käetugesid, võiks lisaks seljatoele asetada sülle padja, mis toestab käed ja tõstab tahvelarvuti näole lähemale ega sunni pilku alla suunama ja sellega selga kõverdama.

Vaata lähemalt videost.

Tagasi üles