Vuntsikampaaniaga koguti 11 000 eurot

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vuntsid.
Vuntsid. Foto: SCANPIX

Meeste terviseteadlikkuse tõstmisele pühendatud Movembri liikumine möödunud vuntsikuul kogus 11 000 eurot, mille abil viiakse läbi eesnäärmevähi ennetuskampaania.

Kampaania viib läbi MTÜ Koos Eesnäärmevähi Vastu, kelle eesmärk on julgustada 45-aastaseid ja vanemaid mehi minema arstlikku kontrolli. Vähk on üks peamine meeste surma põhjus Eestis ja neist levinuim on just eesnäärmevähk.

Eesti Movembri liikumist vedanud Sten Skolimowski sõnul on meeste suhtumine enda tervisesse paranemas, kuid endiselt on tarvis suuremat ühiskondlikku tuge ning selleks peab muutuma üldine suhtumine paremaks.

«Tänavu oli Eesti Movembri neljas aasta ja nägime, et meeste teadlikkus terviseriskidest, julgus neist riskidest kõnelda ning valmisolek oma tervisest arstiga rääkida, on tõusnud,» ütles Skolimowski. «Kuigi oleme teinud suuri samme, on ees veel tohutu töö ja seda aitab teha ka meie ennetuskampaania.»

Kampaanianäoks on tervislike eluviiside eestkõneleja Hannes Hermaküla ning valmiv reklaamiklipp jookseb enamikes suuremates tele- ja raadiokanalites.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles