Kui seni võis arvata, et naised on need, kes klaviatuuri abil endale koju moe- ja ilutooteid tellivad, siis nüüd näitavad uuringud, et e-poodides ostmine on hoopis meeste seas hoogsalt kasvanud. Teiste seas tellitakse rohkelt just tervisetooteid, näiteks iga viies Apotheka Netiapteegi teenuste kasutaja on meesterahvas.
Mehed on üha aktiivsemad netiostlejad
Proviisor Merilin Nurk sõnab, et eelkõige hindavad Netiapteegi kasutajad anonüümseks jääda võimaldavat diskreetset keskkonda. „Sageli on interneti teel ostetavad tooted sellised, mille iseloomu võib ostja pidada piinlikuks ning mida ei julge seetõttu isiklikus kontaktis üle apteegileti küsida. Väga levinud on mitmed seksuaaltervise tooted, aga ka nahaprobleemide korral kasutatav apteegikosmeetika,“ rääkis proviisor.
Mehed hindavad diskreetsust
Lisaks e-ostlemise kiirusele ja mugavusele on meeste jaoks põhiargumendiks täielik diskreetsus. Noorukid eelistavad Netiapteegist tellida erinevaid kosmeetika- ja ilutooteid: näokreeme, aknet hooldavat kosmeetikat, vistrikupulki jms. Nii saab vajaliku toote kätte ilma paljude jaoks piinliku käiguta apteeki, kuna enamike meeste jaoks on ilutoodete kasutamine üldiselt ning eriti kosmeetilistele probleemidele viitavate toodete küsimine endiselt tabuteema. Mehed vanuses 50+ kasutavad samuti üha rohkem Netiapteegi delikaatsust võimaldavat keskkonda elu privaatsema poole ja seksuaaltervisega seotud toodete tellimiseks, näiteks Prelox, Clavin, Terrapoint Maca Caps, Võluvits jt.
Loeb kasutusmugavus
Vajaliku leidmisele Netiapteegist aitab kaasa ka informatiivne ja ilma liigse ajakuluta lihtsalt kasutatav keskkond. Näiteks on Apotheka Netiapteegis eraldi alajaotus just meestele vajalike tervisetoodete osas, kust kerge vaevaga leiab vajaliku südameterviseks, spordiga tegelejatele, seksuaaltervise tooted, organismi üldiselt tugevdavad vitamiinid ja toonikud ning kõik muu vajaliku.