Lugeja küsib: kas vesipiipu võib edasi reklaamida?

Tarbija24
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vesipiip.
Vesipiip. Foto: Panther Media

«Raadios reklaamitakse vesipiibukohvikut Habibi, kutsutakse üles tudengeid vesipiipu tegema. Pühapäeval keelati aga näiteks e-suitsu reklaamimine. Kas vesipiipu võib edasi reklaamida?» uuris lugeja.  

Vastab tarbijakaitseamet tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

Tubakaseaduse muudatus, mis muutis reklaamiseadust kohaldub ka vesipiibu ja muu sarnase reklaamidele.

Juhime tähelepanu, et konkreetset reklaami võib avaldada tänasel päeval veel üksnes juhul, kui leping selle avaldamiseks  oli sõlmitud ning reklaam oli leidnud avaldamist enne 22.03.2015.

Enne reklaamiseaduse uue redaktsiooni jõustumist (22.03.2015) avalikustatud reklaame võib avalikustada kuni nende avalikustamise tähtaja möödumiseni, kuid mitte kauem kui kaks kuud seaduse jõustumisest arvates, ehk kuni 22.05.2015.  Seega on sellistel  juhul eelduseks, et leping konkreetse reklaami avalikustamiseks peab olema sõlmitud enne 22.märtsi ning konkreetne reklaam oleks leidnud avalikustamist  juba enne 22. märtsi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles