Patsiendi lugu: perearst kippus nähvama

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: SCANPIX

Ehkki enamikul juhtudel on haigekassas kindlustatud inimesed nõus arstiabi eest oma taskust maksma pikkade ooteaegade vältimiseks, võib põhjuseid olla teisigi. Näiteks rahulolematus perearstiga või viimase soovimatus patsienti eriarsti juurde suunata.

Lõuna-Eestis elav nelja lapse ema Kristiina (nimi muudetud, toimetusele teada – P. L.) leiab, et teinekord on tõesti mõistlik ise maksta, et kiiremini arsti juurde pääseda ja loodetavasti õigel ajal ka haigusele jälile saada.

Seda võimalust oleks ta veel mõni aasta tagasi Tallinna elanikuna ka kasutanud, kuid siis ei osanud ta arvata, et selleks tekib reaalne vajadus. Alles Lõuna-Eestisse kolides, kui pere sai endale lõpuks väga hea perearsti, mõistis ta, kui ebakompetentne oli olnud nende eelmine perearst, keda ta vaatamata kõigele usaldas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles