Lugeja küsib: miks raiskab haigla raha kallile raadioreklaamile?

Siiri Liiva
Siiri Liiva, reporter
:

«Kuku raadios reklaamib ennast Ida-Tallinna keskhaigla (ITK) nagu sanatooriumit, kuhu kõik peaksid sattuma, kus on hubane ja mõnus. Sellised reklaamikampaania maksab Kuku raadios üle 1000 euro! Kas tõesti ei ole haiglal midagi mõistlikumat rahaga teha?» uurib lugeja.

Vastab ITK kommunikatsioonispetsialist Kadri Penjam.

Ida-Tallinna keskhaigla tähistab sel aastal oma 230. tegutsemisaastat. Oleme Eesti vanim haigla, kus on mitmesaja aasta vältel töötanud märkimisväärselt oma aja tippspetsialiste ning ravi pakutud riigikorrast sõltumata.

Selleks, et teadvustada selle väärika daatumi tähtsust, oleme läbi käesoleva aasta juhtinud igati tähelepanu haigla juubelile – seda nii sõnas kui pildis. Selle nädala raames toimub erinevaid juubeliüritusi, kuhu oleme kutsunud haigla head koostööpartnerid ning endised töötajad, kelle seas on ka soliidsemas eas  inimesi – neid, kes kuulavad just Kuku raadiot.

Kuku on meie hea koostööpartner ning oleme nendega teinud koostööd ka varem – rääkinud tervisesaadetes südame tervisest, samuti teavitanud naise tervise teemadel. Koostööleppe raames valminud klipi näol ei ole tegemist reklaamiga, vaid pigem teadvustamisega, mida tähendab 230 tegutsemisaastat – sellise ajaloolise pagasiga ei leidu just palju asutusi.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadida-tallinna keskhaiglaKukurahagareklaamikampaania
Samal teemal
apteeker ANNAB NÕU
Eesti Haigekassa
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Viimased uudised
KASULIK TEAVE
Laste hammaste tervisAlkohol ja tervisUimastid ja nende mõjuNoorte vaimne tervisHIV
Nõuanded Kõik
Liikumine Kõik
HaigusedKõik
48h populaarsemad teemad
PostimeesKõik
TarbijaKõik
NaineKõik
Top lood
Top kommentaarid
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisimate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE