Süsteemi uuenduse tõttu jäid inimesed ilma ravimita

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Digiretsept.
Digiretsept. Foto: Liis Treimann

Murelik lugeja Eret andis teada, et täna hommikul polnud võimalik Tallinnas Narva maanteel asuvast Benu apteegist digiretsepti alusel ravimit osta ning hädavajalik ravim jäi tal seetõttu saamata.

Kuna inimesi oli järjekorda tekkinud juba palju, sai Ereti sõnul apteeker telefoni teel kinnituse, et tegu on üldisema probleemiga, mis ei võimalda apteekritel digiretsepte näha ega seetõttu kliendile ravimeid väljastada.

Süsteeme haldab Eesti e-tervise sihtasutus, mille kommunikatsioonijuhi Aivar Jarne sõnul oli tegu tõepoolest üleriigilise probleemiga, mis kestis hommikul täpsustamata aja vältel ning on praeguseks lahendatud. Jarne täpsustas, et probleemid olid seotud tarkvarauuendustega ning seeläbi e-tervise sihtasutuse ja haigekassa andmevahetusega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles