Lapse haiguse puhul on abi telefonikõne kaugusel

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
9. jaanuar 2016 17:15
Kõige populaarsem mure, millega "Lastearst kuuleb" telefonil helistatakse on temperatuuri tõus. | FOTO: Panthermedia/Scanpix

Kui laps jääb haigeks, annaks iga vanem kasvõi ennast panti, et vaid pisike haigusest lahti saaks. Kuigi tihti tundub ainuõige lahendus kohe arsti juurde joosta, saab sageli abi lastearsti nõuandetelefonile helistades.

Tallinnas juba 20 aastat tegutsenud nõuandetelefoni «Lastearst kuuleb» konsultant, lastearst Ingrid Luuk räägib, millised on 10 enim levinud kaebust, millega telefoniarsti poole nõu saamiseks pöördutakse.

Edasi lugemiseks liitu tasulise Postimehega

Oled juba lugeja? LOGI SISSE või SEO PABERLEHE TELLIMUS
KUUPILET
5.99 € /kuu
TELLI KUUPILET
PÄEVAPILET
3.99 € /päev
TELLI PÄEVAPILET
SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL