Kehaline kasvatus hakkab keskenduma eneseanalüüsile ja tervisele

Eleen Laasner
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
3. klassi kehaline kasvatus.
3. klassi kehaline kasvatus. Foto: Tairo Lutter

Tartu Ülikooli kehalise kasvatuse didaktika lektori Maret Pihu sõnul on kehalise kasvatuse tundides väga oluline ujumisoskuse ja kõik tervisega seonduva omandamine.

Pihu sõnul peaksidki kehalisest kasvatusest saadud teadmised olema õpilasele kasulikud ka väljaspool kooli, vahendas ERR Vikerraadiot. «Kui ta midagi tunnis teeb, siis ta saab aru, et see on talle oluline sellepärast, et saab seda pärast pallimängudes kasutada, saab mängida sõpradega vabal ajal ja nii edasi.»

Samuti on tähtis tervis. «Mis on minule tervise seisukohalt oluline, millise südamelöögi sagedusega ma võiksin joosta?» sõnastas Pihu küsimusi, mida õpilased võiksid endalt küsida. «Suund on kindlasti eneseanalüüsi ja tervisega seonduv.»

Kehalise kasvatuse didaktika lektori sõnul plaanitakse õpilasi ka testima hakata, aga mitte otseselt üldiseid norme kohandades, vaid just tervist silmas pidades. «Näiteks tervisega seotud üldine vastupidavus - see on tervise seisukohalt väga oluline kehaline võime. Näiteks ka jõud, painduvus. Selliste mõõtmisvahendite sissetoomine on küll plaanis.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles