Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Eesti treenerid selgitavad: kas hilisõhtune trenn rikub une?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
14. veebruar 2017 23:59
Trenni tehes tuleks kindlasti jälgida oma enesetunnet. | FOTO: Panther Media/Scanpix

Treenerid soovitavad igal inimesel ise järele proovida, kas hilisõhtul trenni tegemine sobib või mitte, sest mõnel inimesel võib see uinumist raskendada, teisel aga just kergemaks teha.

«Hilisõhtul sportimine selle kõige tõetruumas tähenduses oleks ilmselt argirutiinis töötavale inimesele liig,» ütles MyFitnessi personaaltreener Kaspar Lannes. Ta rääkis, et treening ja magamine on keha aktiivsuse seisukohalt väga erinevad olekud. Ka hommikul võiks treeneri sõnul ärkamise ja sportimise vahele jääda vähemalt tund aega, et keha jõuaks minna passiivsest olekust aktiivsesse.

Edasi lugemiseks liitu tasulise Postimehega

Sul ei ole hetkel tellimust. Edasi lugemiseks telli Postimees!

Oled juba tellija? LOGI SISSE või SEO PABERLEHE TELLIMUS
KUUPILET
5.99 € /kuu
TELLI KUUPILET
PÄEVAPILET
3.99 € /päev
TELLI PÄEVAPILET
SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL
Tagasi üles