Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Üks tõhus poos trimmis rinnapartii saavutamiseks

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Toonuses büst, modell Hedy Valentine. | FOTO: akg-images/Scanpix

See joogapoos mitte ainult ei vormi rinnapartiid ja -kuju vaid annab ka tugevama ja tervema enesetunde.

Kes oleks osanud arvata, et lihtne lapsepõlves harrastatud «peapeal seismine» büsti korrigeerida aitab?

Salamba Sirsasana või toetatud peaseis on kasulik selja- ja rindkere lihastele ja sidekoele. See parandab hingamist ja vereringet, aga on soovitatav veidi kogenenumale joogatajale:

Joogapoos, peapeal seismine. / Caro / Schnitzler/Scanpix Baltics

  1. Seisa põlvili ja pane oma käsivarred põrandale. Põimi sõrmed kokku, et need moodustaksid «kausi», siis pane oma pea matile nii, et kukal on «kausis».
  2. Painuta oma põlvi, hinga välja ja tõsta jalad maast lahti.
  3. Siruta jalgu ülespoole ja jää nii 30 sekundiks kuni 2 minutiks, sõltuvalt võimetest.

Vaata veel harjutusi.

Tagasi üles