Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Kuus toitu, mida võid rohkem süüa kartmata paksuks minemist

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Kurki võib rohkelt süüa, sest see on kalorivaene, kuid mõnus krõmpsuv vahepala. | FOTO: Craig Robinson / PantherMedia / Scanpix

Mandleid, õunu, puljongit, rohelisi taimi, hapukurke ja banaane võid süüa lisakilosid kartmata.

Terviseportaal Healthy Leo vahendab, missugust kuut toitu võib süüa südamerahus.

Mandlid sisaldavad vähem kaloreid, kui teised pähklid. Ühtlasi vähendavad nad söögiisu ning süüa pole vaja nii tihti. Mandlid on hea kiudainete, E-vitamiini ning mono- ja polüküllastumata rasvade allikas, mis aitab hoida tervislikku kolesteroolitaset.

Õunades leidub pektiini, mis aeglustab seedimist ja tekitab täiskõhutunde kiiremini ja pikemaks ajaks. Õunu peetakse looduslikeks söögiisu vähendajateks.

Kana- ja köögiviljapuljongid täidavad kõhu. Soe temperatuur hellitab organismi seestpoolt.

Rohelised taimed, nagu lehtsalat, seller, spinat, kapsas ja kurk, sisaldavad vähe kaloreid ning on õige maitsestamise juures isuäratavad.

Hapukurke ilma kunstlike värvi- ja maitseaineteta ning lisatud suhkruteta võib süüa nii palju kui hing ihkab lisakilosid kartmata. Need sisaldavad vähe kaloreid ning on näksimiseks ideaalsed.

Banaanides sisaldub palju raskesti lõhustuvat tärklist. See seedub aeglaselt ja annab täiskõhutunde pikemaks ajaks. Banaan on ka hea kaalulangetamiseks, sest ajendab maksa rasvu põletama.

Tagasi üles