Ravimite reklaamüritusi korraldatakse järjest vähem

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ravimid.
Ravimid. Foto: Peeter Langovits

Ravimiameti müügiloa hoidjate aruannete põhjal koostatud kokkuvõte ravimireklaami kohta näitab, et möödunud aastal korraldati tunamullusest vähem nii käsimüügi- kui ka retseptiravimite reklaamüritusi ning samuti jagati vähem tootenäidiseid.

Arstidele ja apteekritele korraldati käsimüügiravimite reklaamüritusi 2012. aastal 90, tunamullu aga 114. Eelnevate aastatega võrreldes jagati vähem ka käsimüügiravimite näidiseid.

Sarnaselt käsimüügiravimitele on langenud ka arstidele ja apteekritele korraldatud retseptiravimite reklaamürituste arv. 2012. aastal oli neid 1 317, 2011. aastal aga 1 486. Jagatud retseptiravimite näidiste arv on vähenenud ligi kolm korda.

Vähenenud on arstidele, proviisoritele, farmatseutidele ning nende ühendustele arstiteaduslikel või farmaatsiaalastel üritustel osalemiseks antav toetuste summa. Kui 2011. aastal toetati üritustel osalemist 1 437 413 euroga, siis mullu oli toetuste kogusumma 1 363 519 eurot.

Arstiteaduslike või farmaatsiaalaste ürituste läbiviimist toetati aga 2012. aastal 718 871 euroga ning  2011. aastal 559 836 euroga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles