Ema jäi teovõimetu tütre EMT lepingu lõpetamisel hätta

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lenovo tahvelarvuti. Foto on illustratiivne.
Lenovo tahvelarvuti. Foto on illustratiivne. Foto: RICK WILKING/REUTERS

Augusti lõpus insuldiga haiglasse sattunud naise ema sattus probleemide rägastikku, kui tahtis EMTs lõpetada tütre nimele võetud tahvelarvuti järelmaksulepingut – arvuti läks juba viis päeva pärast kasutust remonti.

«Siis nad tahtsid eeskostet – seda ei ole ja see ei tulegi ju nii kiiresti,» rääkis 12. oktoobril naine (nimi toimetusele teada), kelle sõnul ei tea ei tema ise ega ka arstid, kas ja kui hästi tütar teda augusti lõpus tabanud insuldist taastub. «Minule jääb mulje, et nad tahavad eestkostjale kogu selle kupatuse kaela sokutada – aga see on toimunud enne tema haigestumist, kuidas nad saavad eestkostjale kaela sokutada sellise asja?» küsis ta.

Nimelt ostis tema 25-aastane tütar 12. augustil Tartu Lõunakeskuse EMT ja Elioni esindusest järelmaksulepinguga tahvelarvuti Lenovo. «Viis päeva sai kasutada, siis viis selle garantiiremonti,» kirjeldas naine. Augusti lõpus oli aga tütrel insult, mille tagajärjel ta sattus haiglasse, kus on siiani. Kuni selle ajani oli ta olnud täiesti terve noor naine. «Mis täpselt juhtus, ega mina ka ei tea, ja tütre käest ma ju küsida ei saa,» nentis ema, kelle sõnul on tütar küll koomast välja tulnud, kuid tema mõtlemine ei ole siiani päriselt taastunud.

Nii EMT kui ka Elioni kaubamärgi omaniku Eesti Telekomi esindaja sõnul nõuavadki sellised olukorrad tervet hulka toiminguid, mis võivad olla aeganõudvad ja tülikad. «Samas on kõik need tegevused jällegi juriidilisest aspektist teenusepakkujale vajalikud,» selgitas ettevõtte meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles