Tarbijaid peteti hiigelsuure pakendiga

Heilika Leinus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saksamaa tarbijaid tabas ebameeldiv üllatus, kui nad nägid, kui vähe on pakendis selle suurusega võrreldes kreemi.
Saksamaa tarbijaid tabas ebameeldiv üllatus, kui nad nägid, kui vähe on pakendis selle suurusega võrreldes kreemi. Foto: General/PAL/Scanpix

Hamburgi tarbijakeskus korraldas küsitluse, millest selgus, et pakendiga tüssas inimesi eelmisel aastal kõige rohkem Johnson & Johnson, kelle beebikreem Bebe läks pakendisse pandavate väiksemate tootekoguste tõttu 84 protsenti kallimaks.

Tarbijatekeskuse veebiküsitluses aasta petupakendi kohta hääletas peaaegu kolmandik oma hääle andnud 26 000-st tarbijast beebikreem Bebe poolt. Tarbijate sõnul läks see toode pakendisse pandavate väiksemate koguste arvel 84 protsenti kallimaks.

Kokku oli 4.–22. jaanuarini toimunud aasta petupakendi hääletusel valida viie toote vahel. Peale Bebe kreemi oli valikus ka Colgate-Palmolive’i hambapasta Dentagard, Nestlé brändi Herta Fitnesse sink, Heinzi «pea peal seisvad» ketšupipudelid ja Jacobsi kohvikapslid Latte Macchiato Classico. Need tooted valis tarbijakeskus välja ohtratest tarbijate poolt 2015. aastal esitatud kaebustest.

Hamburgi tarbijakeskus annab aasta petupakendi auhinda välja 2013. aastast ja selle eesmärgiks on välja selgitada, missugune pakend on toote kogusega võrreldes kõige suurem. Sel aastal võttis küsitlusest osa kokku 26 132 tarbijat, mida oli kuus korda rohkem kui eelmisel aastal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles