Selline hommikusöök hoiab näljatunde eemal lõunani

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Proteiin ja kiudained on olulised!

FOTO: PantherMedia/Scanpix

Täiskõhutunde püsimiseks ja energia pikaajaliseks ammutamiseks peaks hommikusöögilaualt kõrvale heitma lihtsüsivesikute pommid nagu saiakesed, pannkoogid, magusad helbed. Need annavad kiirelt energiat, aga kõht on paari tunni pärast taas täiesti tühi!

Täisväärtuslik hommikusöök, mis täidab kõhtu ja annab energiat lõunani, sisaldab valku, kiudaineid, häid süsivesikuid ja tervislikke rasvhappeid, vahendab MSN News.

Valgu saad suurepäraselt kätte näiteks munadest, kreeka jogurtist või tükikesest lihast.

Lisa hommikusöögilauale täisterasaadusi, näiteks kaerahelbeid, täisteraleiba või kinoad, juur- ja köögivilju. Need kõik sisaldavad kiudaineid ja komplekssüsivesikuid, mis aitavad püsida kõhul kauem täis.

Tervislikke rasvhappeid saad näiteks avokaadodest, oliiviõlist, maapähklivõist.

Populaarne

Tagasi üles