PAI kampaania ühe algataja, Kuressaare Haigla Toetusfondi juhataja Siiri Rannama sõnul laekub erinevatelt teenusepakkujatelt arveid PAI kaartide kasutamise kohta igapäevaselt.
«Me näeme küllaltki operatiivselt PAI kaartide kasutamise statistikat, kus ja milliste teenusepakkujate juures neid kasutatakse. Suve kokkuvõtteks saab öelda, et populaarseimad kohad on olnud mõned Tallinna ja Tartu spaahotellid, aga tarbimisgeograafia on tegelikult lai ja kaarte on kasutatud kõikides Eestimaa piirkondades. Siseturism suvine õitsemine tõstis ka hindu sedavõrd, et meil on põhjust arvata, et ilmselt ei pääsenud PAI kaartide omanikud suvel alati löögile. Seega on meil põhjust vähemasti loota, et kaartide kasutamise aktiivsus kasvab taas aasta viimases kvartalis,» sõnas Rannama.
PAI algatust on toetanud kokku 4899 annetajat, kes valdavalt on eraisikud. PAI kaarte vastu võtvate teenusepakkujate nimekirjaga on ühinenud üle saja siseturismi- ja kultuurisektori ettevõtja.