USA Toidu- ja Ravimiamet (FDA) nõuab 14 ravimifirmalt selgitust reklaamide kohta, mis ilmuvad arvutiekraanile Google'i otsingumootorit kasutades.
FDA nõuab ravimifirmadelt selgitust internetireklaamide kohta
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamid kujutavad endast sponsorilinke, vahendab meditsiiniuudiste portaal
.
Reklaamid on FDA silmis eksitavad, kuna ei teavita piisavalt ravimitega seotud riskidest. Wall Street Journali kinnitusel on tegemist FDA esmakordse nii jõulise sekkumisega. Amet nõuab firmadelt selgitust 9. aprilliks.
Aru peavad andma Pfizer, Sanofi-Aventis, Biogen Idec, Cephalon, Johnson & Johnson, Glaxo Smithkline, Novartis, Eli Lilly, Merck, Bayer, Roche, Genentech, Boehringer Ingelheim ja Forest.