
USA Toidu- ja Ravimiamet (FDA) nõuab 14 ravimifirmalt selgitust reklaamide kohta, mis ilmuvad arvutiekraanile Google'i otsingumootorit kasutades.
USA Toidu- ja Ravimiamet (FDA) nõuab 14 ravimifirmalt selgitust reklaamide kohta, mis ilmuvad arvutiekraanile Google'i otsingumootorit kasutades.
Reklaamid kujutavad endast sponsorilinke, vahendab meditsiiniuudiste portaal
.
Reklaamid on FDA silmis eksitavad, kuna ei teavita piisavalt ravimitega seotud riskidest. Wall Street Journali kinnitusel on tegemist FDA esmakordse nii jõulise sekkumisega. Amet nõuab firmadelt selgitust 9. aprilliks.
Aru peavad andma Pfizer, Sanofi-Aventis, Biogen Idec, Cephalon, Johnson & Johnson, Glaxo Smithkline, Novartis, Eli Lilly, Merck, Bayer, Roche, Genentech, Boehringer Ingelheim ja Forest.