Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Euroliit aitab noortel multika abil suitsetamisega võidelda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: HELP

Euroopa Liidu kampaania «HELP - Elagem tubakata» tuli välja noortele suunatud provokatiivse multikasarjaga «HELPersid», mis kujutab kolme tegusat ja otsusekindlat kangelast, kes pakuvad suitsetamise kiusatusega võitlevatele noortele välja originaalseid ja pööraseid lahendusi.



Sari koosneb 11 pooleteiseminutilisest multikast, seeria juhatab sisse 2,5-minutiline pilootosa. Sissejuhatavas osas selgitatakse, kuidas kolm Abistajat-kangelast, keda igaüht oli tabanud sigarettide põhjustatud trauma, kohtusid, et võidelda tubakavaba maailma eest.

Igal Abistajal on oma konkreetne valdkond: Skinny on passiivse suitsetamise ekspert, Chuck tegeleb suitsetamisest loobumisega ja Loona on ennetusspetsialist.

Iga episood kujutab noort eurooplast, kes on silmitsi mõne tubakaga seotud küsimusega - tahab suitsetamisest loobuda, ei taha suitsetamisega alustada või tahab vältida passiivset suitsetamist.

Abi saamiseks pöörduvad nad tegusa ja otsusekindla Abistajate kolmiku poole, kes pakuvad noorte abistamiseks edukalt välja originaalseid ja pööraseid nõuandeid. Igal kuul avaldatakse internetis üks uus HELPersite osa.

Vaatajad kaasatakse abistajate tegevusse ning neile antakse võimalus valida järgmisele osale sobiv lõpusüžee - otsustades, missugust nõuannet Abistajad võimalike valikuvariantide hulgast kasutama peaksid. HELPerseid saab vaadata sarja kodulehel ja HELP-kampaania kodulehel.

HELPersid on osa Euroopa Liidu HELP-kampaania raames aastateks 2009-2010 välja töötatud uuest veebilahendusest, mille eesmärk on jõuda suurema hulga noorteni ning suurendada nende teadlikkust tubakaga seonduvast.

Nende absurdsete ja eelkõige humoorikate HELPersite eesmärk on suhelda noortega keeles, mida nad hindavad, teavitades neid tubakaga seonduvast, hõlbustades samastumist HELP-kampaania sõnumiga ning suunates neid tutvuma tõeliste nõuannetega kampaania kodulehel. 

Märksõnad

Tagasi üles