Seagripp toob perearsti nõuandeliinile 200 lisakõnet päevas

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lugeja kurdab, et peab iga kõne eest väljalülitatud telefonile maksma.
Lugeja kurdab, et peab iga kõne eest väljalülitatud telefonile maksma. Foto: Lauri Kulpsoo

Kui tavaliselt tehakse perearsti nõuandetelefonile ööpäevas keskmiselt 500 kõnet, siis esmaspäevast alates, mil tuli uudis seagripijuhust Tallinna Reaalkoolis, on kõnesid olnud ligi 700.

Perearsti nõuandetelefoni 1220 projektijuht Külli Friedemann rääkis meditsiiniuudiste portaalile MU.ee, et kõnede suurem arv on tingitud rohkest viirushaigustesse haigestumistest.

Lisaks on seoses esmaspäeval lahti läinud seagripipaanikaga patsientidel raskem ühendust saada oma perearstidega, kuna nende telefonid on hõivatud, mistõttu on ka 1220 numbrile rohkem helistamisi.

Nõuandetelefonile helistavad Friedemanni sõnul peamiselt need, kes on haigeks jäänud ning kuna seagripist väga palju räägitakse, kardavad nad, et tõbi on tabanud ka neid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles