/nginx/o/2011/08/01/692218t1h345c.jpg)
Ravimireklaamid hoiatavad sageli võimalike tõsiste kõrvalnähtude eest, olgu selleks siis iiveldus, peapööritus või koguni surm. Hiljutine uuring näitab, et selle asemel, et tõsise ohuga ostjaid peletada, toimivad sellised hoiatused sootuks magentina, kui on jäänud teatud periood reklaami nägemise ja ostuotsuse langetamise vahele.
Teadlaste sõnul muutuvad selle aja jooksul loetletud kõrvalnähud tarbijale abstraktseks, viies selleni, et lõpuks hakatakse nende nimetamist pidama märgiks ettevõtte aususest ja usaldusväärsusest, vahendab ERR teadusportaal.
Ilmnes, et näiteks erektsioonihäirete ja juuksepiiri taandumise vastu kasutatavate ravimite tõhusust hinnati kõrgemaks, kui neil võisid olla tõsised kõrvalnähud.
Arvestades, kui sageli me nende hoiatustega kokku puutume, on väga oluline pöörata tähelepanu nende võimalikule äraspidisele mõjule - selliste hoiatuste mõju on enamasti testitud kohe pärast info edastamist, kuid mõningane ajaline nihe võib tuua sootuks teised tagajärjed.