Šokikampaania võrdleb noori suitsetajaid seksiorjadega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Suitsetamisvastane kampaania võrdleb tubakasõltlasi seksiorjadega.
Suitsetamisvastane kampaania võrdleb tubakasõltlasi seksiorjadega. Foto: DNF

Prantsusmaal tegutsev suitsetamisvastane organisatsioon püüab noori halvast harjumusest loobuma panna uue šokikampaaniaga, kus suitsetajaid võrreldakse seksiorjadega.

Kampaaniaplakatitelt jääb mulje, et noori sunnitakse oraalseksiks: kuritarvitaja käsi on ohvri pea peal ja ohvri nägu mehe suguelundi ees. Kuid reklaam on siiski suunatud tubakasõltuvuse vastu ja seetõttu on ohvri suus sigarett ja stseeni all kiri, et suitsetamine tähendab orjaks olemist, vahendas AP.

Organisatsiooni selgituste järgi ongi kampaania eesmärk noori šokeerida, sest ainult sel moel on võimalik nende tähelepanu saada. «Tavalised kampaaniad ei mõju teismelistele üldse. Kogu jutt tervisest, haigustest ja surmast ei jõua neile kohale. Kuid kui me räägime allumisest ja sõltuvusest, siis võetakse meid kuulda,» rääkis organisatsiooni esindaja Remi Parola.

Pereorganisatsioonid ei pea sellist mõjutamist efektiivseks ja on nõudnud kampaania keelamist, sest see on pornograafiline. Samuti on kampaaniat kritiseerinud minister Nadine Morano, kelle sõnul on teismeliste kõnetamiseks kindlasti muid võimalusi kui selline ebasünnis reklaam.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles