Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Omast taskust arstiabi eest maksjad ootavad kvaliteetsemaid teenuseid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Erala
Copy
End ravijärjekordadest mööda ostvatel patsientidel on arstiabi suhtes kõrgemad ootused.
End ravijärjekordadest mööda ostvatel patsientidel on arstiabi suhtes kõrgemad ootused. Foto: Elmo Riig / Sakala

 Eestis on järjest juurde tekkinud võimalusi tasulisi raviteenuseid kasutada ja end pikkadest järjekordadest mööda osta. Arstide sõnul ootavad need inimesed, kes selliseid võimalusi kasutavad, oluliselt kvaliteetsemaid teenuseid.

Eesti Diabeedikeskuse juhatuse liige Marju Past rääkis meditsiiniuudiste portaalile

Mu.ee

, et kui inimene maksab arsti vastuvõtu eest raha, siis tekib tal juba alateadlikult arstiabi suhtes kõrgendatud ootus. Omast taskust maksnud patsient tahab saada kvaliteetset teenust kiiresti ja meeldivas õhkkonnas.

«Patsient tahab tunda, et kõik jookseb, on ilusti, ei oleks ummikuid, kadunud kaarte ja et teda koheldaks hästi,» märkis Past. Kui siis miski ei vasta patsiendi ootustele, tunneb ta kohe pettumust.

Arsti seisukohast on aga Pasti hinnangul igal juhul tähtis pakkuda kvaliteetset teenust.

«Ma arvan, arstil on ükskõik, kas talle tuleb vastuvõtule haige, kes on teenuse eest maksnud või mitte – teenusel küll vahet ei tohiks olla. Nii tasulise kui ka tasuta visiidi hulka kuulub kvaliteetne teenindus,» leidis Past.

Tagasi üles