Eestis on järjest juurde tekkinud võimalusi tasulisi raviteenuseid kasutada ja end pikkadest järjekordadest mööda osta. Arstide sõnul ootavad need inimesed, kes selliseid võimalusi kasutavad, oluliselt kvaliteetsemaid teenuseid.
Omast taskust arstiabi eest maksjad ootavad kvaliteetsemaid teenuseid
Eesti Diabeedikeskuse juhatuse liige Marju Past rääkis meditsiiniuudiste portaalile
, et kui inimene maksab arsti vastuvõtu eest raha, siis tekib tal juba alateadlikult arstiabi suhtes kõrgendatud ootus. Omast taskust maksnud patsient tahab saada kvaliteetset teenust kiiresti ja meeldivas õhkkonnas.
«Patsient tahab tunda, et kõik jookseb, on ilusti, ei oleks ummikuid, kadunud kaarte ja et teda koheldaks hästi,» märkis Past. Kui siis miski ei vasta patsiendi ootustele, tunneb ta kohe pettumust.
Arsti seisukohast on aga Pasti hinnangul igal juhul tähtis pakkuda kvaliteetset teenust.
«Ma arvan, arstil on ükskõik, kas talle tuleb vastuvõtule haige, kes on teenuse eest maksnud või mitte – teenusel küll vahet ei tohiks olla. Nii tasulise kui ka tasuta visiidi hulka kuulub kvaliteetne teenindus,» leidis Past.