Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Tarbijad tahavad, et tootjad nende tervist hoiaksid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Ülekaaluline noormees.
Ülekaaluline noormees. Foto: Alexandre Meneghini/AP

Inimesed premeerivad neid firmasid, kelle tegevus toetab rahva tervisehoidu ja taunivad neid, kes sellele tähelepanu ei pööra.

Tarbijad on hakanud arvama, et ettevõtted peavad käituma keskkonna suhtes vastutustundlikult, kirjutas adweek.com.

Hiljuti Edelmani poolt avaldatud uuringust selgus, et taoline mõtlemine kinnitab järjest enam kanda kogu rahva tervishoius.


Uurigust selgus, et tarbijad hindavad üha enam seda, kui hästi või halvasti ettevõtted suhtuvad tervisega seotud küsimustesse.

Inimesed on nimelt valmis tunnustama neid ettevõtteid, kes seaavd tervise eest hoolitsemise tähtsaks ja samas tehakse neid maha, kes suhtuvad tervisega seotud küsimustesse hooletult.


Edelmani poolt välja antud 2010. aasta aruande kohaselt usub 65 protsenti küsitluses osalenud ameeriklastest, et tervise eest hoolitsemine ja sellele tähelepanu pööramine on sama tähtis kui keskkonna säästmine ja kaitsmine.

 74 protsenti küsitletutest leidis, et ettevõtted peavad oma toodete siltidel selle tervist kahjustavad mõjud esile tooma ja ütlema, kui kahjulik toode on. 70 protsenti arvas, et tootjad peavad mängima rolli üldsuse harimisel tervishoiu teemadel.

64 protsenti vastanutest arvas ka, et ettevõtted peaksid toetama kohalike kogukondade tervise edendamist.

Tänavu veebruaris ja märtsis tehtud uuringus osales lisaks USA-le veel kümme riiki.

Tagasi üles