Kolmapäeval sai Elroni klienditeenindaja Pärnu rongis infarkti ja suri hiljem haiglas. Raudteelaste ametiühingu juhi Oleg Tšubarovi sõnul võisid põhjuseks olla suured pinged uuel töökohal.
Tööl infarkti saanud Elroni klienditeenindaja suri haiglas
Tšubarovi sõnul oli tegu üle 50-aastase naisega, kellel oli Pärnu rongis paha hakanud. «Kui ta Pärnusse jõudis, siis kiirabi toimetas ta kohe haiglasse, kus ta suri. Väga kurb juhtum,» ütles Tšubarov Postimehele.
Ta suhtles klienditeenindaja kolleegidega ning selgus, et naine oli Edelaraudteest koondatud ja muretses pidevalt selle üle, kuidas ta hakkama saab. «Muretses, et ei ole enam esimene noorus, et kas saab ikka uute süsteemide ja töögraafikutega hakkama,» rääkis Tšubarov, kelle sõnul olevat rolli mänginud ka närvilised kliendid. «See kõik mõjus naise tervisele, süda ei pidanud lihtsalt vastu,» tõdes Tšubarov.
Mehe kinnitusel hakkab ametiühing juhtumit edasi uurima. «Kontrollime, kas töö- ja puhkeaeg klappis, vaatame üle töögraafikud, et kas see oli seotud ülekoormusega, kas saaks tulevikus midagi parandada.»
Tšubarovi kinnitusel alustas klienditeenindaja Elronis tööd jaanuari alguses ja tal oli ka varem tervisega probleeme.
Elron uurib
«Meil on erakordselt kahju juhtunu üle ning avaldame sügavat kaastunnet omastele. Elus juhtub ootamatusi, mille vastu ei ole meist keegi kaitstud. Kindlasti uurime olukorda põhjalikult,» seisab Elroni kodulehel täna õhtupoolikul avaldatud kaastundeavalduses.