/nginx/o/2015/03/25/3900817t1h0dec.jpg)
«Raadios reklaamitakse vesipiibukohvikut Habibi, kutsutakse üles tudengeid vesipiipu tegema. Pühapäeval keelati aga näiteks e-suitsu reklaamimine. Kas vesipiipu võib edasi reklaamida?» uuris lugeja.
«Raadios reklaamitakse vesipiibukohvikut Habibi, kutsutakse üles tudengeid vesipiipu tegema. Pühapäeval keelati aga näiteks e-suitsu reklaamimine. Kas vesipiipu võib edasi reklaamida?» uuris lugeja.
Vastab tarbijakaitseamet tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.
Tubakaseaduse muudatus, mis muutis reklaamiseadust kohaldub ka vesipiibu ja muu sarnase reklaamidele.
Juhime tähelepanu, et konkreetset reklaami võib avaldada tänasel päeval veel üksnes juhul, kui leping selle avaldamiseks oli sõlmitud ning reklaam oli leidnud avaldamist enne 22.03.2015.
Enne reklaamiseaduse uue redaktsiooni jõustumist (22.03.2015) avalikustatud reklaame võib avalikustada kuni nende avalikustamise tähtaja möödumiseni, kuid mitte kauem kui kaks kuud seaduse jõustumisest arvates, ehk kuni 22.05.2015. Seega on sellistel juhul eelduseks, et leping konkreetse reklaami avalikustamiseks peab olema sõlmitud enne 22.märtsi ning konkreetne reklaam oleks leidnud avalikustamist juba enne 22. märtsi.