Sinilille kampaania on kahe nädalaga kogunud pea 70 000 eurot Euroopas ainulaadse kõnniroboti ostuks veteranidele.
Kõnniroboti ostuks on koos pea 70 000 eurot
«Oleme juba ületanud eelmisel kevadel kogu kampaaniaga kogutud annetussummat ning veel on nädal aega kõigil võimalus oma panus anda,» ütles nooremveebel ja veteran Rasmus Penno, teatavad kampaania läbiviijad. Eelmisel aastal esmakordselt toimunud heategevuskampaaniaga koguti taastusraviseadme ostuks ligi 68 000 eurot.
Tänavu kevadel on kampaania eesmärgiks koguda vähemalt 80 000 eurot, et osta Haapsalu Neuroloogilisele Rehabilitatsioonikeskusele selja- ja peaaju kahjustuste tõttu tekkinud halvatuse raviks vajalik kõnnirobot. Lõplikud tulemused üle Eesti toimunud sinilillede müügist selguvad hiljemalt juuni alguseks.
«Senine edu laseb loota, et viimase kampaanianädalaga õnnestub eesmärki täita ning tõsta kaasaegse mobiilse kõnnirobotiga meie keskuse taastusravi taset veelgi,» lisas Haapsalu Neuroloogilise Rehabilitatsioonikeskuse juht Priit Eelmäe.
Heategevuskampaaniat Eesti Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ning nende lähedaste toetuseks viivad koostöös ellu Eesti Vigastatud VõitIejate Ühing ning Naiskodukaitse. Iga sinilille märk on kordumatu käsitöö, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti.
Alates 9. aprillist kuni 3. maini saab sinilille märke osta ka kõigis Selveri ja Rahva Raamatu kauplustes, SEBE sinililledega märgistatud bussides, Olerexi tanklaketi teenindusjaamades, R-kioskis ja Tallinna Lennujaama müügiesindustes.