Saku Õlletehas on algatanud kampaania, kus kutsub üles andma teada oma legendaarsest vennast, isast, mehest, pojast või sõbrast, mis võimaldab võita vastava kirjaga Saku Rocki T-särk. «Joome poole vähem!» Facebooki lehel tõlgendatakse kampaaniat aga üleskutsena mälestada legendaarseid alkohoolikuid.
Tunnustame legendaarseid alkohoolikuid?
«Ajalugu on täis legendaarseid mehi! Surematud muusikud, julged riigimehed, näitlejad. Aga meie ütleme, et iga mees on legend kellegi jaoks, kuskil ja alati! Legendaarsed on mehed, kes kasvatavad üles oma pere ja hoolivad oma lähedastest. Legendaarsed on mehed, kes on nõus oma sõprade eest seisma ja mehed kes armastavad oma vendasid. Ka Sinu elus on vähemalt üks selline mees. Ütle talle seda! Näiteks Rocki T-särgiga,» kõlab Saku reklaamtekst.
Terve Eesti Sihtasutuse «Joome poole vähem!» kampaanialeht kirjutab aga oma tänases postituses:
«Saku õlletehas tuletab meelde, kui palju legendaarseid mehi on surnud alkoholi tõttu. Eesti armastatud näitlejad, muusikud, riigimehed, onud, isad, vennad, pojad. Ütle neile, et Sinu jaoks olid nad legendid ja mälesta musta Rock T-särgiga. #legendaarne #alkohoolik».
«Joome poole vähem!» on Terve Eesti Sihtasutuse ja partnerite üleskutse, kampaania ja interaktiivne ideefestival, et koguda kompetentsetelt kodanikelt häid mõtteid alkoholi kahjude vähendamise kohta.
Hea lugeja, mida arvad Sina Saku kampaaniast? On see Eestis laialt levinud alkoholiprobleemi tõttu ebaeetiline? Või pead seda pigem sümpaatseks? Pani see Sindki mõtlema heas mõttes legendaarsetele meestele oma elus?