11. oktoobril algab 7.-8. klasside õpilastele suunatud internetipõhine uimastiennetuslik mäng I.S.E.
Uus netipõhine uimastiennetamismäng paneb noored proovile
Virtuaalne meeskondlik mäng kestab kaheksa nädalat ning kogu mängu tegevus - registreerimine, tööde esitamine, hindamine jne, on internetipõhine. Mänguline võistluslaad peaks panema aktiivselt uimastitemaatika üle arutlema ning tegutsema mitte ainult neljaliikmelised võistkondi, vaid ka nende sõpru, õpetajaid ja vanemaid, teatas Tervise Arengu Instituut.
Mäng algab 11. oktoobril ning kestab kaheksa nädalat. Igal võistlusnädalal saab võistkond läbi I.S.E. mängu kodulehe ühe ülesande. Ülesanne antakse kätte esmaspäeval ning see tuleb esitada sama nädala pühapäevaks. Põhjalikumate ülesannete sooritamiseks on aega kaks nädalat.
Võistlustöödele annavad hinnangu erinevate noorteorganisatsioonide esindajad, kes jälgivad tööde vastavust antud ülesandele, tööde esitamise õigeaegsust ning nende originaalsust.
Kõigi mängu lõpetanute seast loositakse välja kuus võistkonda, kes saavad koos kuue kõige enam punkte saanud võistkonnaga osaleda I.S.E talvelaagris.
Võistlusel enim punkte kogunud meeskond saab lisaks laagris osalemisele auhinnaks ka omal valikul kas lumelaua või mäesuusatamise koolituse, veekeskuse külastuse ja spordipoe kinkekaardid. Lisaks antakse igal nädalal välja eriauhind nädala originaalseimale ülesande lahendusele.
Võistkondade registreerumise viimane tähtaeg on 10. oktoober 2010. Täpsema info mängus osalemise ning reeglite kohta leiab projekti kodulehelt.
Eesti Karskusliidu AVE ning Tervise Arengu Instituudi eestvõtmisel korraldatav I.S.E. projekt toimus esmakordselt 2004/2005. aastal Tartumaal ning 2008. aastal Eesti tervist edendavate koolide võrgustikuga liitunud koolides.