Oht, mis kaasneb ajutise tätoveeringuga

Näide ajutisest tätoveeringust.

FOTO: Panther Media

Eksperdid hoiatavad musta hennaga tehtud ajutiste tätoveeringute eest, sest lõpptulemus võib olla hoopis teistsugune kui loodetud.

Nii juhtus 16-aastase Suurbritannia neiuga, kelle puhkusereisi muutis õudusunenäoks musta hennaga tehtud tätoveering, kirjutab telegraph.co.uk.

Türgi reisi ajal lasi Mary Bates teha endale ajutise tätoveeringu, kuid ei teadnud, et selleks kasutatud must henna sisaldas ka kemikaali para-phenylenediamine (PPD).

Modelliks saada plaaninud neiu pidi ajutise tätoveeringu tõttu arsti juurde pöörduma. Haiglast öeldi Batesile, et ta nahk on saanud põletada ning on tekkinud villid. Neiu oli šokeeritud, sest tätoveeringult koorus nahka ning tõenäoliselt jäävad sinna kohale ka armid. Vaata pilti tüdruku jalast siit.

Oma modellikarjääri unistusest tuli tal loobuda ning samuti ei ole tal allergiariski tõttu soovitatav juukseid värvida, sest mõned juuksevärvid võivad sisaldada sama kemikaali.

Populaarne

Tagasi üles