Magusasõprade abiga koguti vähihaigetele lastele üle 25 000 euro

Kaido Kaare ja Märt Avandi.

FOTO: AS Kalev

Kommivabrik Kalev ja Eesti vähihaigete laste vanemate liit viisid augustis ja septembris läbi heategevuskampaania «Ole kah käpp!», mille käigus koguti vähihaigete laste toetuseks 25 511 eurot.

Kampaania raames annetati kõigilt augustis ja septembris ostetud Mesikäpa toodetelt kaks senti Eesti vähihaigete laste vanemate liidule. Kampaania hõlmas ka Mesikäpa kaubamärgi all müüdavaid Premia jäätiseid ja Selveri Köögi vahvlikooki. Kokku müüdi kampaaniaperioodil ligi 1,3 miljonit Mesikäpa toodet ehk teisisõnu üks toode pea iga Eesti elaniku kohta.

Kalevi juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul on läbiviidud heategevuskampaania eesmärk saavutatud tänu südamlikele Mesikäpa sõpradele, kes kampaanias osaledes aitasid Eesti vähihaigete laste vanemate liidu eesmärgid ellu viia.

Ühte osa kogutud rahast plaanib liit kasutada TÜ Kliinikumi onkoloogiaosakonda laste mängutoa ja füsioteraapiaruumi rajamiseks, et pikaajaliselt ravil viibivate laste elu oleks veidi rõõmsam. Ülejäänud summa kasutatakse vähihaigetele lastele parima ravi korraldamiseks juhtudel, kui riiklik rahastus jääb napiks.

«Oma mängutuba on lastele sama oluline osa ravist kui ravimid ise. Kogutud rahaga saame muuta helgemaks ka lastevanemate viibimise haiglas – seni polnud neil mugavat ruumi, kus teha kohvi või võileiba, kuid nüüd on plaanis lisaks mängu- ja füsioteraapiaruumidele ka kööginurga rajamine,” rääkis liidu juhatuse liige Märt Avandi.

Mängutoa ja füsioteraapia ruumi ehitustööd Tartu Ülikooli Kliinikumi onkoloogiaosakonnas algavad praeguse plaani kohaselt jaanuaris.

Tagasi üles