Kuidas ma imelises ravivahendis pettusin

Sirje Niitra
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hallu Forte lubab muuta jalalabad kenaks ja siredaks.
Hallu Forte lubab muuta jalalabad kenaks ja siredaks. Foto: Mihkel Maripuu

Internetis toimub praegu jõuline jalalaba korrigeerimisel imet lubava seadme Hallu Forte müügikampaania, mis tekitab mitmeid küsimusi.

«Minu nimi on Jaanus Sibul ja ma olen jalahaiguste spetsialist, professionaalselt tuntud kui Podiaatria. 15 aastat oman ma büroo Tallinnas,» algab uut imevahendit tutvustav tekst kodulehel.

Paraku ei õnnestu guugeldades sellenimelit tohtrit Eestis tuvastada. Nime otsingusse pannes tulevad välja küll Põlvamaal elav spordimees ja üks ehitusfirma omanik, kuid nad on mõlemad hoopis teist nägu kui kõnealuse reklaami juures olev naeratav härra. Pealegi tundub, et see nn Jaanus Sibul ei oska kuigi hästi eesti keelt.

«Tõde on see: selleks, et vähendada peamisi sümptomeid, mis kaasnevad jalgade degeneratsiooniga, ei piisa lihtsalt ülekaalulisusest vabanemiseks. Ei piisa kingade muutmisest või isegi harjutustest ega ravist. Vaja midagi suurt - tõelist relva halluxi vastu, mis on ohutu ja efektiivne,» lubab kampaania. Seesama tohter lisab: «Ausalt öeldes võtsid minuga ühendust inimesed, kes märkasid erinevust juba esimestel päevadel peale raviga alustamist. Paljud neist on taastanud siledad ja kenad jalad lühikese ajaga.»

Siiski hoiatakse, et esitletud tulemusi ei saa garanteerida ja need võivad erineda iga kasutaja puhul sõltuvalt individuaalsest olukorrast ja subjektiivselt tajutud tulemustest.

Lisatud on, et «kui ravi ei lahenda sinu probleeme halluxiga või mingil muul moel ei ole rahul, siis saada tühi pakend tagasi ja firma tagastab kogu makstud summa vaikselt ja küsimusi esitamata».

Kusagil ei ole aga infot selle kohta, kuhu ja kuidas toode tagastada. Mingit tagastuslehte, nagu tavaliselt internetist tellitud kauba puhul, pole lisatud. Abivalmis klienditeenindaja Tanel Post saadab Poola aadressi, kuhu tuleks saata tühi karp koos kirjaga, mis peab tingimata sisaldama panga IBAN ja SWIFT koode ja hoiatab, et ilma nendeta raha ei tagastata.

Eriti tore on kirjast lugeda, et pean tagasi saatma ka kõik tellitud tühjad, pooltühjad ja avamata potsikud. Kuna ma pole ühtki potsikut tellinud, siis ei hakka siiski ka oma vanu kreemipurke Poola läkitatud saadetisele, mille eest maksan 5 eurot, lisama.

Kui nüüd keegi soovib teada, miks suure reklaamikampaania saanud toode mulle ei sobinud, siis vastan, et seda oli äärmiselt ebamugav kanda ja see ei andnud ka midagi juurde tavalistele varbavahe silikoonpatjadele, mis kodus juba olemas.

Nüüd ootan, kas saan makstud 48st eurost 43 tagasi, nagu lubatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles