/nginx/o/2015/12/23/4826087t1h143d.jpg)
Värskest uuringust selgus, et suurest veiniklaasist joonud inimesed tarbisid rohkem alkoholi ja kulutasid ka rohkem raha.
Värskest uuringust selgus, et suurest veiniklaasist joonud inimesed tarbisid rohkem alkoholi ja kulutasid ka rohkem raha.
Selle teadmiseni jõudsid Cambridge’i ülikooli uurijad, kes viisid kohalikus pubis läbi katseid, kirjutab Independent.
Eksperimendi ajal serveeriti veini kolmes suuruses klaasist: 250, 300 ja 370 ml. Seda tehti 16 nädalat ning pärast eksperimendi lõppu teatas pubi, et kasutades suuremaid veiniklaase, suurenes müük üheksa protsendi võrra.
Uuringut juhtinud teadlane Theresa Marteau tõdes, et tegemist oli väikese uuringuga, kuid tulemustest oli näha, et klaaside suurusel oli mõju inimeste tarbimisharjumustele. Teadlane loodab korrata katseid teisteski pubides ja baarides.