Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Häirekeskus sai mullu üle 180 000 tühikõne

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: BNS
Copy
Ligi kuuendik häirekeksusesse tulnud kõnedest olid tühikõned.
Ligi kuuendik häirekeksusesse tulnud kõnedest olid tühikõned. Foto: Priit Simson

Häirekeskus sai mullu üle 180 000 tühikõne, üldine kõnede arv hädaabinumbrile 112 on aga langustrendis.

Siseministeeriumi juhtkond, politsei- ja piirivalveameti ning häirekeskuse juhid võtsid kolmapäeval kokku lõppenud tööaasta.

Alates läinud aasta 11. veebruarist kehtib Eestis vaid üks hädaabinumber, milleks on 112. Varem oli politsei- ja piirivalveametil eraldi hädaabinumber 110.

Usaldus häirekeskuse vastu on 89 protsenti ja elanikkonna rahulolu hädaabiteadete menetlemisega on jätkuvalt kõrge, ulatudes 90 protsendini.

Hädaabinumbrile 112 saabus aasta jooksul 1 147 668 hädaabikõnet ja kõnede arv on langustrendis.

Langustrendis on ka ülevoolukõnede ehk piirkondlike häirekeskuste vahel ümbersuunatavate kõnede arv, mida mullu oli tunamullusega võrreldes 40 protsendi võrra vähem. Ülevoolukõnede arv oli mullu 77 382, mida võib siiski pidada liiga kõrgeks.

Jätkuvalt vajavad tähelepanu häirekeskusesse tehtavad tühikõned, mida mullu oli 182 353 ehk ligi 16 protsenti kõigist kõnedest.

Päästekorraldaja eriala kutseõppe asukoha ületoomine Tallinnasse lihtsustas värbamist.

Tagasi üles