Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Uuring: iga teine eestlane vaid teeskleb kiiret elutempot

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Terve hulga eestlaste jaoks on kiire elutempo vaid retooriline.
Terve hulga eestlaste jaoks on kiire elutempo vaid retooriline. Foto: SCANPIX

Hiljutine konverents «Tähendusrikkad trendid», mis keskendus kiire elutempo, superbrändide arengu ning inimese tervise ja enesega rahulolu omavahelistele suhetele, tõi muuhulgas välja, et uuringu järgi iga teine eestlane vaid teeskleb kiiret elutempot.

«Inimeste elutempo järjest kiireneb ja sellega seoses tuleb mõelda, kuidas meie keha ja mõistus sellele koormusele kõige paremini vastu peavad – ideaalis võiksid meid ümbritsevad ettevõtted ja brändid inimesi selles igati toetada, aidates nii enda eest hoolitseda kui ka tehes meie elu õigete otsuste langetamisel lihtsamaks,» tähendas Idea Groupi Eesti juht Eha Talvist-Reinsalu.

Hiljuti Balti riikides tehtud uuringu «iBody, Mobility ja Superbrands» kohaselt leidis Eestis iga neljas uuringus osalenu, et inimestel, kes on pidevalt liikvel ja tegevuses, on huvitavam elu. Samas tunnistas 52 protsenti vastanutest, et nad ise teesklevad kiiremat elu, kui neil tegelikult on. Uuringu järgi oli oma kehakaaluga rahul vaid 42 protsenti eestimaalastest ning 54 protsenti vastanutest ütles, et füüsiliselt vormis olek on eelkõige vajalik selleks, et end enesekindlamalt tunda.

Brändide osas tõi 61 protsenti vastanutest välja, et peab ettevõtete vastutust ühiskonnas positiivsete muutuste algatamisel ja juhtimisel sama suureks, kui see on valitsusel. Talvist-Reinsalu rõhutas siinkohal, et brändid peaksid panema suuremat rõhku eeltöö ja analüüside tegemisele, et ühiskonnas toimuvaid muutusi paremini tajuda, kuna ilma selleta on ettevõtetel inimeste soove ja vajadusi päris keeruline lõpuni mõista.

Tagasi üles