Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Arsti nõu võib saada Facebookist või nõuandeliinilt (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ida-Tallinna Keskhaigla veresoontekirurg Veronika Palmiste kartis alguses, et inimesed võivad hakata tööalastele sotsiaalmeedia kontodele kirjutamise võimalust kurjasti ära kasutama, kuid tegelikult pöördutakse siiski vaid tõsise mure korral.
Ida-Tallinna Keskhaigla veresoontekirurg Veronika Palmiste kartis alguses, et inimesed võivad hakata tööalastele sotsiaalmeedia kontodele kirjutamise võimalust kurjasti ära kasutama, kuid tegelikult pöördutakse siiski vaid tõsise mure korral. Foto: Liis Treimann

Tänapäevased suhtluskanalid annavad inimestele võimaluse küsida arstilt nõu või juhendamist, kuidas tervisemure korral edasi tegutseda.

Iga päev Facebooki kasutav Ida-Tallinna keskhaigla (ITK) veresoontekirurg Veronika Palmiste tegi sotsiaalmeedia kanalitesse ka tööalased kontod, sest üha enam patsiente kirjutas ta isiklikule Facebooki kontole.

Päeva jooksul võetakse Palmistega Facebookis ühendust keskmiselt kaks-kolm korda. Küsimustele vastab ta oma vabast ajast ning igapäevaselt kulub tal selleks kuni tund aega.

«Minu õpetajad on öelnud, et arst ei võta vabu päevi. Pole nii, et löön haigla ukse kinni ja enam ei ole arst,» ütles Palmiste, kelle hinnangul oleks patsientide eemalelükkamine koormavam kui pärast tööaega nendega sotsiaalmeedias suhtlemine.

Tagasi üles