Tänapäevased suhtluskanalid annavad inimestele võimaluse küsida arstilt nõu või juhendamist, kuidas tervisemure korral edasi tegutseda.
Tellijale
Arsti nõu võib saada Facebookist või nõuandeliinilt (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Iga päev Facebooki kasutav Ida-Tallinna keskhaigla (ITK) veresoontekirurg Veronika Palmiste tegi sotsiaalmeedia kanalitesse ka tööalased kontod, sest üha enam patsiente kirjutas ta isiklikule Facebooki kontole.
Päeva jooksul võetakse Palmistega Facebookis ühendust keskmiselt kaks-kolm korda. Küsimustele vastab ta oma vabast ajast ning igapäevaselt kulub tal selleks kuni tund aega.