![Ida-Tallinna Keskhaigla veresoontekirurg Veronika Palmiste kartis alguses, et inimesed võivad hakata tööalastele sotsiaalmeedia kontodele kirjutamise võimalust kurjasti ära kasutama, kuid tegelikult pöördutakse siiski vaid tõsise mure korral.](http://f7.pmo.ee/7e7HH0kI2qMa_lN8JvyEjKSh0eA=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2016/03/08/5137855t1hbcd2.jpg)
Tänapäevased suhtluskanalid annavad inimestele võimaluse küsida arstilt nõu või juhendamist, kuidas tervisemure korral edasi tegutseda.
Tänapäevased suhtluskanalid annavad inimestele võimaluse küsida arstilt nõu või juhendamist, kuidas tervisemure korral edasi tegutseda.
Iga päev Facebooki kasutav Ida-Tallinna keskhaigla (ITK) veresoontekirurg Veronika Palmiste tegi sotsiaalmeedia kanalitesse ka tööalased kontod, sest üha enam patsiente kirjutas ta isiklikule Facebooki kontole.
Päeva jooksul võetakse Palmistega Facebookis ühendust keskmiselt kaks-kolm korda. Küsimustele vastab ta oma vabast ajast ning igapäevaselt kulub tal selleks kuni tund aega.