Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2016/03/08/5137855t1hbcd2.jpg)
Tänapäevased suhtluskanalid annavad inimestele võimaluse küsida arstilt nõu või juhendamist, kuidas tervisemure korral edasi tegutseda.
Iga päev Facebooki kasutav Ida-Tallinna keskhaigla (ITK) veresoontekirurg Veronika Palmiste tegi sotsiaalmeedia kanalitesse ka tööalased kontod, sest üha enam patsiente kirjutas ta isiklikule Facebooki kontole.
Päeva jooksul võetakse Palmistega Facebookis ühendust keskmiselt kaks-kolm korda. Küsimustele vastab ta oma vabast ajast ning igapäevaselt kulub tal selleks kuni tund aega.