Lastel, kel varases lapsepõlves esineb tähelepanuhäireid, on 40 protsenti väiksem tõenäosus lõpetada keskkool.
Tähelepanuhäirega lastel võib koolis raskeks minna (4)
Siiski on see ilmselt õigel hetkel sekkumisega parandatav, kirjutab ERR Novaator.
Duke’i ülikooli Trinity kolledži värske uuring aga võttis ette haridusuuringu Fast Track Project, mis 1991. aastal asus otsima seoseid ja mõjutustehnikaid kooli, õppemetoodika, lapse tervise ja võimete ning vanemate ja kodu mõju osas lapse terviklikule arengule. Selle pikka aega kestnud uuringu andmetele tuginedes vaadati 386 USA lapse akadeemilist arengut alates aastast 1991, mil nad olid 1. klassis, kuni kolledžini.
Kõige selgemalt tuli esile, et tähelepanuga seotud oskused on tugevalt seotud akadeemilise edu ehk koolis edasijõudmisega: viiendaks klassiks olid need õpilased, kel oli lapsepõlves esinenud tähelepanuhäireid, eakaaslastega võrreldes kesisema lugemisoskusega ning nende hinded olid kehvemad.
Loe pikemalt ERR Novaatorist.