Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Eesti häirekeskus mobiilirakendust ei plaani

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Triin Ärm
Copy
Kiirabi kutsumiseks peetakse kõige turvalisemaks variandiks telefonikõne, kuigi seda saab teha ka smsiga.
Kiirabi kutsumiseks peetakse kõige turvalisemaks variandiks telefonikõne, kuigi seda saab teha ka smsiga. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Häirekeskuse peadirektori Janek Laeva kinnitusel abikutsumiseks mobiilirakendust luua ei plaanita, kõige efektiivsem vahend hädaolukorras on ikkagi telefonikõne.

Laev ei näe enda sõnul praegu mobiilirakendusel selget eesmärki, sest kahtleb, et inimesed seda kasutama hakkaksid, kirjutab ERRi uudisteportaal. 

Samuti tõstatab mobiilirakenduse kasutamine abi kutsumiseks mitu turvariski ja kriitilistes oludes kasutaja seisukohalt ei ole see tema hinnangul mugav.

Laev rääkis, et Soomes kasutab viiest miljonist elanikust häirekeskuseäpp-i umbes 600 000 inimest.

«Praegu me oleme küll seisukohal, et telefoni teel suhtlemine on ohu hindamiseks üks kõige turvalisemaid kanaleid,» sõnas ta.

Tagasi üles