Selgitus: miks ei saanud loksuva hambaga poiss kohe abi

Maiken Mägi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Sille Annuk / Tartu Postimees

Haapsalus suvitav Heini jagas hiljuti kogemust, mil tema kuueaastase poja piimahammas hakkas loksuma ning tegi valu, omal jõul hamba väljatõmbamisega ei saanud pere hakkama. Kohalikust kliinikust jäi abi samuti saamata.

Mees pöördus pojaga Haapsalu kesklinna hambakliinikusse (OÜ MarDent Kesklinna Hambakliinik), kuid lapsele kohest abi seal ei pakutud, kirjutab Lääne Elu.

MarDent Kesklinna Hambakliiniku tegevjuht Marko Olenko selgitas, et tol päeval vormistati 72 visiiti hambaarsti juurde, sealhulgas väljaspool järjekorda abi soovinud ja kannatlikult ootama nõustunud inimesed.

«Kuna teie saabumisel kliinikusse oli üks valule leevendust paluv laps graafikuväliselt ootel, siis teavitas meie administraator, katkestades teie vahelesegamise tõttu poolelioleva tehingu eelneva patsiendiga ja lükates toimingud edasi ka järgnevatega, kes soovisid pöörduda administraatori poole juba enne teid, et otsekohe kindlasti ei saa, vajalik on oodata,» täpsustas Olenko.

Ta lisas, et administraator, nähes reaalajas graafikus töötamise täpsust, saab siinkohal kedagi eelistamata vaid oletada, kas ja millal väljaspool tavajärjekorda visiidile soovida pääsev inimene abi saaks. Erandiks on traumad ja kohe vältimatut abi vajavad patsiendid.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Lääne Elust.

Tagasi üles