Samal ajal kui riik peab plaani, kuidas luua üle-eestiline digiregistratuur, pole haiglate kallid digilahendused massidesse jõudnud. Eesti inimene tahab võtta telefoni, helistada, kasvõi pikalt oodata ja siis muret kurta, mitte sahmida ID-kaardi paroolidega – niimoodi põhjendavad olukorda haiglad.
Tellijale
Graafik: haiglate digiregistratuuris haigutab tühjus (11)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Olemasolevaist digiregistratuuridest kõige nähtavamalt välja mängitud Tartu Ülikooli kliinikumi (TÜK) patsiendiportaali ePatsient kaudu tehakse umbes kolm protsenti kõikidest esmastest tasuta arstiaegade broneeringutest. See ei ole veel suurem asi edulugu.