Raporti järgi ei tea vanemad sageli, kui palju selliseid reklaame näidatakse, sest need on suunatud just lastele, kirjutab BBC. Sageli kogutakse õige sihtrühmani jõudmiseks lapse kohta infot, näiteks on teada tema vanus, asukoht, Facebooki «meeldimised» või muud eelistused.
Raportis kritiseeriti blogijaid ja videoblogijaid, kes reklaamivad ka rämpstoitu, saades selle eest tootjatelt tasu. Nende mõju on uurija hinnangul isegi suurem kui filmide või telesaadete oma, sest inimesed tajuvad blogijate sõnavõtte ehedamatena.
Ka meelitavad lapsi kiirtoidukohtadesse mängud, näiteks Pokemon Go, mille osa olulisi sihtkohti asus just toidukohtades.
Dr Joao Breda WHOst tõdes, et digiajastul on vaja rangemaid piiranguid, sest praegused regulatsioonid ei kata kõiki laste vajadusi.
WHO kritiseeris ka valitsusi, kes ei suuda hoida end kursis inimeste meediatarbimise harjumustega.
Ka lastearstid tõdesid, et ranged meetmed on vajalikud, et peatada laste ülekaalulisust.
Praegu arutleb WHO selle üle, milliseid toite ja jooke tohiks lastele reklaamida.