L, 26.11.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eksperdid annavad nõu: kuidas valmistada võimalikult tervislikku moosi?

Karin Kivipõld
, Terviseportaali reporter
Eksperdid annavad nõu: kuidas valmistada võimalikult tervislikku moosi?
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Ise valmistatud moos tuleks ära tarvitada ühe aasta jooksul, sest pärast seda hakkab moosi tervislikkus vähenema.
Ise valmistatud moos tuleks ära tarvitada ühe aasta jooksul, sest pärast seda hakkab moosi tervislikkus vähenema. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tallinna Tehnikaülikooli keemia- ja biotehnoloogia instituudi vanemteadurite Signe ja Kaarel Adambergi arvates sobivad moosivalmistamiseks nii aia- kui ka metsamarjad, samuti köögiviljad, sest valik on väga suur ja viljade kombinatsioonid lõputud.

«Ei ole olemas supermarju ega supermoose, igas marjas ja puuviljas on erinevad ühendid, mida meie organism vajab. Võti peitub mitmekesises toitumises, seega on soovitatav süüa võimalikult erinevaid marju ja puuvilju,» täpsustas Kaarel Adamberg.

Märksõnad
Tagasi üles