Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Kallis hambaravi vihastab patsiendid välja (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tartu ülikooli kliinikumi stomatoloogia kliiniku juhi Taavo Seedre sõnul valmistavad üha enam probleeme kolmandatest riikidest pärit hambaarstid, kelle haridus ei vasta nõuetele ja kes peibutavad venekeelseid patsiente üliodavate hindadega.
Tartu ülikooli kliinikumi stomatoloogia kliiniku juhi Taavo Seedre sõnul valmistavad üha enam probleeme kolmandatest riikidest pärit hambaarstid, kelle haridus ei vasta nõuetele ja kes peibutavad venekeelseid patsiente üliodavate hindadega. Foto: Margus Ansu

Aina enam leidub inimesi, kes pole rahul oma hambaarsti tööga ja lähevad abi otsima terviseametist.

«Ma ei olnud joobes, mul olid toona ärevushäired, ma võtsin antidepressante ning rahusteid,» rääkis mullu ületöötamisest läbipõlenud tohter Postimehele. Arsti sõnul pole tema peale varem kaevatud ning terviseametisse pöördunud patsiendid temaga enne seda ei rääkinud.

Hambaarst tunnistab ka ise, et ta ei oleks pidanud sellises seisundis töötama. «Aga ega sa ise ei taju seda, kõrval töötavad kolleegid küsisid küll, et mis mul viga on ja mulle öeldi, et kõne oli aeglane, silmavaade oli teistsugune,» selgitas ta.

Tagasi üles