Psühhiaater Jüri Enneti sõnul ei saa me enne teada, kas alkoholireklaami keeld mõjub, kui me pole seda praktikas katsetanud.
Ennet: me ei tea, kas alkoholi reklaamikeeld mõjub või mitte
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Reklaami tegemise põhimõte näeb ette, et reklaamitakse seda, mis raha tagasi toob. Mitte üks ärimees ei paiguta ühte dollarit ka sinna, kust see tagasi ei too,» ütles Ennet Õhtulehele.
Ta lisas, et teadlased on välja arvutanud, et kui ühiskonnas tarbitakse täiskasvanud elaniku kohta alla viie liitri absoluutset alkoholi, on see ühiskond jätkusuutlik. 5–10 liitri puhul on juba probleeme, üle 10 liitri tarvitavas ühiskonnas on olukord katastroofiline. Eestis on see näitaja üle 10 liitri.