Postimees katsetab: milliseid oskusi on vaja vee peal liugleval SUP-laual?

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

See harjutus pani tasakaalu hoidmise võime korralikult proovile.

FOTO: Erakogu

  • Loksuv laud paneb ka osavamate tasakaalu proovile
  • SUP-jooga paneb tööle lihased, mis muidu nii lihtsalt koormust ei saa
  • Kukkumine teeb ebakindlal pinnal julgemaks

Kui kuival maal ei valmista sellised joogaharjutused kuigivõrd raskusi, siis aerulaua ehk SUP-laua peal jooga tegemiseks tuleb ka joogaga tuttaval inimesel taas otsast alustada. Vee peal loksumine on SUP-jooga lisaväärtus, mida treeningusaalist ei leia.

Aerulaud (ingl k stand up paddle board) on mõeldud rahulikult veel liuglemiseks ja aerutamiseks. Täispuhutava ning võrdlemisi stabiilse laua saab kaasa võtta veekogul sõitmiseks ja läbida sellel isegi pikemaid vahemaid. Laual saab suurepäraselt harrastada ka joogat, nagu ühel suvisel varahommikul Pirita jõel teada sain.

Kella kuueks hommikul oli täiesti vabatahtlikult Tallinna Pirita jõe äärde kogunenud kümme inimest, kes rõõmsal meelel ootasid, et saaks juba laua kätte ja veele trikke tegema. Ettevõtte Suppama joogatreener Kertu-Liis Oruste seletas, kuidas aerulauaga sillalt vette saame, ning juba liuglesimegi sellel – kes istudes, kes seistes – hommikuse jõe peal. Siiski võeti meilt peagi vabadus mööda vett triivida ja lauad seoti ankru külge kokku.

Edasi lugemiseks:

Oled juba tellija? LOGI SISSEvõi

Maksetingimustega tutvumiseks mine www.zlick.it/kkk

Tagasi üles