Päevatoimetaja:
Marilin Vikat

Wallace'i ja Gromiti looja püüab britte salenema meelitada

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Teelemari Loonet
Copy
Ülekaaluline mees
Ülekaaluline mees Foto: AFP / Scanpix

Suurbritannias eile alanud tervishoiukampaania reklaamklippides osalevad nukufilmikangelaste Wallace'i ja Gromiti looja kujundatud tegelased, kelle ülesandeks on õhutada britte tervislikult toituma ja rohkem liikuma.

Nick Parki loodud plastiliinist kangelased astuvad üles telereklaamides, mille abil loodetakse vähendada rasvumise tõttu surevate inimeste hulka Suurbritannias – praegu on neid igal aastal ligi 9000, kirjutab AFP.

Valitsus kulutab kolm aastat vältavale kampaaniale 75 miljonit naela ehk 1,1 miljardit krooni ning loodab sellega ennetada teadlaste prognoosi, et 2050. aastaks on 90 protsenti briti lastest ülekaalulised, täitumist.

Rahvatervise minister Dawn Primarolo sõnas, et ambitsioonika kampaania eesmärk on käivitada riigis elustiili-revolutsioon.

Meditsiiniasjatundja Liam Donaldson lisas, et uuringute põhjal mõistab vaid kuus protsenti Suurbritannia elanikest seoseid rasvumise või ülekaalulisuse ja nendega kaasnevate tervisehädade vahel.

Nick Parki loodud multifilmitegelasi sisaldavas telereklaamis näidatakse, kuidas inimene areneb endale ise toitu koguvast kütist teleri ees vedelevaks istuva eluviisiga olendiks. Nähes pilte sellest, kuidas rasv tema kehas ringi voolab, otsustab ta siiski sporti tegema hakata.

Kampaania hüüdlauseks on «Söö hästi, liigu rohkem, ela kauem.»

Märksõnad

Tagasi üles